みおりんのパワプロ攻略

みおりんがパワプロ攻略します!

以前も貼ったコトあると思います

詩が良いのですよね。

I can still remember

未だに思い出す

When I was just a kid

子供の頃のことを

When friends were friends forever

友達は永遠に友達で

And what you said was what you did

言ったことはそのままやったことだった

Well, it was me and Danny and Bobby

そう、俺とダニーとボビー

We cut each others hands

俺たちは互いの手を切りあって

And held tight to a promise

固い契りを交わした

Only brothers understand

兄弟だけの誓いを

But we were so young (so young)

でも俺たちは若かった

One for all and all for one (for one)

一人は皆のために、皆は一人のために

Just as sure as the rivers gonna run

丁度、川が流れゆくように

Blood on blood

血と血の盟約を交わした

One on one

一人と一人

Wed still be standing

俺たちはまだ立っている

When all was said and done

全て、あの頃のように

Blood on blood

血と血の盟約を交わした

One on one

一人一人と

And Ill be here for you

そして俺はまだここにいるよ

Till Kingdom come

世界の終わりが来ても

Blood on blood

血と血の盟約だ

Well, Bobby was our hero

ボビーは俺たちのヒーローだった

Cause he had a fake I.D.

彼は偽のIDをもっていたからさ

I got busted stealing cigarettes

俺はタバコを盗んで捕まったりして

And he took the rap for me

彼は俺を叱ったよ

Danny knew this white trash girl

ダニーは白人の娼婦を知っていた

We each threw in a ten

俺たちは互いに10歳になったばかり

She took us to this cheap motel

彼女は俺達を貧相なモーテルに連れていき

And turned us into men

そして男の仲間入りをしたのさ

But we were so young (so young)

でも俺たちは若かった

One for all and all for one (for one)

一人は皆のために、皆は一人のために

Just as sure as the rivers gonna run

丁度、川が流れゆくように

Blood on blood

血と血の盟約を交わした

One on one

一人一人と

Wed still be standing

俺たちはまだ立っている

When all was said and done

全て、あの頃のように

Blood on blood

血と血の盟約を交わした

One on one

一人と一人

And Ill be here for you

そして俺はまだここにいるよ

Till Kingdom come

世界の終わりが来ても

Blood on blood

血と血の盟約だ

[Solo]

Now Bobby, hes an uptown lawyer

ボビーは今、アップタウンの弁護士

Danny, hes a medicin man

ダニーは医者

And me, Im just the singer

そして俺はシンガー

In a long haired rocknroll band

長髪のロックンロールバンドの一員だ

Through the years and miles between us

時が経って俺たちは遠いところに離れてる

Its been a long and lonely ride

それは長くて孤独な旅だった

But if I got a call in the dead of the night

ももし疲れた夜に呼んでくれたら

Id be right by your side

すぐにそばに駆けつけるから

Blood on blood, blood on blood

血と血の盟約だ

Blood on blood

血と血の盟約を交わした

One on one

一人一人と

Wed still be standing

俺たちはまだ立っている

When all was said and done

全て、あの頃のように

Blood on blood

血と血の盟約を交わした

One on one

一人と一人

And Ill be here for you

そして俺はまだここにいるよ

Till Kingdom come

世界の終わりが来ても

Blood on blood

血と血の盟約だ

Blood on blood

血と血の盟約だ